Kuus elurumalust

Sunday, June 29, 2008 at 10:50 | Posted in Uncategorized | Leave a comment

Kukupai teeb minu kulul nalja ja tahab, et ma Tiia meemist osa võtaksin. Kurat! Kas ma siis peangi kuus kummalist asja oma elust leiutama? Või mäletan tagasi oma variisiku(te) elule?

1. Porilaste marss

Kuigi ma pole ühegi vabariigi president, on mul praegu Tulirebases laekuva kirja märguandeks esimesed sekundid Porilaste marssist. Soomes on see marss proua Halosele kui Vabariigi Presidendile ette nähtud. Võiks muide panna number kaheks, et Tarja on esimene riigipea maailmas, kellega ma sinapeal olen ja seda juba 35 aastat. President Ilvesega loodan kunagi sinapeale saada. Kuna see asjaolu aga sai kõrvallauses nimetatud, mõtlen kenasti viis järgnevat numbrit välja.

2. Juuksed

Need on mul väga pikad. Eelmine kord käisin juuksuris umbes kuus aastat tagasi (nagu siiagi peab kuus viperdust kirjutama). Kuidas ma neid korras hoian, jätan aga enda teada. Mõned sõbrad on näinud. Pilti üles ei pane, kuigi seegi on mul olemas.

3. Viina viskamine ja muu alkohoolindus

Viina ja õlut joon ma agaralt. Ega teisiti elada ei saakski.

4. Suitsu tõmbamine

Tänases maailmas peetakse suitsetamist patuks. Aga minu lapsepõlves kuldsetel 60nendatel oli see ise enesest mõistetav. Siis suitsetas oletuslikult igaüks ja külaliste jaoks tuhatoosi puudumist peeti ebaviisakaks. Õpisin tol ajal suitsetama ja tänini pole maha jätnud.

5. Heteroseksuaalsus

Mulle on alati naised meeldinud ja meeldivad ka edasi. Sallin teistsuguse kalduvusega inimesi, kuid eeldan ka sallivust enda vastu.

6. Mis kuues?

Ei tule meelde kuuedant asja, millest siin kirjutada võiks. Ega sellist järelikult ei olegi. Püüdsin küll sellest mõelda.

Leave a Comment »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

